Joi, 8 februarie 2018, la sala de ședințe a Centrului de afaceri și expozițional, s a desfășurat ședința de bilanț a Instituției Prefectului Județului Bacău și Serviciilor Publice Comunitare de Pasapoarte, Permise Auto și Înmatriculări Vehicule

thumbnail-4 thumbnail

Joi, 8 februarie 2018, de la ora 15.30, la sala de ședințe a Centrului de afaceri și expozițional, prefectul Maricica-Luminița Coșa a prezentat, alături de subprefectul Valentin Ivancea, sinteza activităților desfășurate în anul 2017 împreună cu aparatul de specialitate al  Instituției Prefectului Județului Bacău,   Serviciului Public Comunitar pentru Evidența și Eliberarea Pașapoartelor Simple și Serviciului Public Comunitar Regim Permise de Conducere și Înmatricularea Vehiculelor.

Ședința a început cu intonarea imnului național al României și s-a desfășurat în prezența primarului Municipiului Bacău, domnul Cosmin Necula și a tuturor celorlalți colaboratori ai institutiei, șefi ai structurilor Ministerului Afacerilor Interne, serviciilor publice deconcentrate, instituțiilor de învățământ superior din Bacău, reprezentanți ai patronatelor și sindicatelor, ai Arhiepiscopiei Romanului și Bacăului, precum și ai mass-media locală, cu participarea aparatului de lucru al Instituției Prefectului Județului Bacău.

În deschidere, prefectul  județului, doamna Maricica-Luminița Coșa, a adresat mulțumiri subprefectului Valentin Ivancea, aparatului de specialitate și tuturor colaboratorilor atât pentru buna cooperare, profesionalism și operativitate, cât și pentru că au răspuns invitației de a participa la această ședință, subliniind importanța unei echipe în derularea eficientă a activităților destinate asigurării serviciilor specifice și acoperirii solicitărilor administrative ale cetățenilor.

Evidențiind principalele realizări, pe domenii de activitate și obiectivele propuse pentru anul 2018, a reamintit că își dorește ca ”Instituția Prefectului Județului Bacău să fie cu adevărat o instituție alături de cetățeni, o instituție vie”.

La rândul său, subprefectul județului, domnul Valentin Ivancea, a exprimat, în același sentiment cu prefectul județului,  gândurile sale privind activitatea desfășurată în anul 2017:

„Timp de aproximativ 9 luni de zile am fost împreună în toate situațiile bune sau mi puțin bune. Mulțumesc colegilor pentru modul profesionist  în care au acționat în fiecare zi. Mulțumesc domnului primar că a fost alături în toate momentele grele, pentru a ne sprijini să fim ceea ce ne am dorit, un partener pentru cetățean care urmărește exclusive îmbunătățirea serviciului public din toate punctele de vedere”.

În partea a doua a ședinței, a  luat cuvântul primarul Municipiului Bacău, apreciind că „tutela administrativă, așa cum e ea prevăzută în cadrul normativ, s-a exercitat într-un act de perfect profesionalism. Îmi doresc același parteneriat, echidistant și profesionist. Orice instituție a Primarului are nevoie de această tutelă administrativă, pentru a găsi starea juridică necesară pentru  a proteja comunitatea. În Primarul Municipiului Bacău veți găsi mereu un partener”.

Au mai luat cuvântul reprezentanții instituțiilor de învățământ universitar, domnul Dumitru Bontaș, primul prefect al Bacăului, domnul Nicolae Lupu, fost președinte al Consiliului Județean Bacău, părintele protopop Costel Busuioc,  domnul Gheorghe Huluță, președintele CNSLR Frăția și domnul

Raportul de activitate pentru anul 2017 al Instituției Prefectului Județului Bacău,   Serviciului Public Comunitar pentru Evidența și Eliberarea Pașapoartelor Simple și Serviciului Public Comunitar Regim Permise de Conducere și Înmatricularea Vehiculelor prezentat în ședință poate fi consultat accesând link-ul:

http://www.prefecturabacau.ro/wp-content/uploads/2016/03/Raportul-activitatii-Institutiei-Prefectului-judetul-Bacau1.pdf