Comitetul Judeţean Bacău pentru Situaţii de Urgenţă

Activitatea Comitetului Judeţean pentru Situaţii de Urgenţă se desfăşoară în temeiul Hotărârii nr. 1.491 din 9 septembrie 2004 pentru aprobarea Regulamentului-cadru privind structura organizatorică, atribuţiile, funcţionarea şi dotarea comitetelor şi centrelor operative pentru situaţii de urgenţă şi a Ordonanţei de urgenţă nr. 21 din 15 aprilie 2004 privind Sistemul Naţional de Management al Situaţiilor de Urgenţă, cu modificările şi completările ulterioare.

Întâlnirile comitetului se desfăşoară cu respectarea Regulamentul privind organizarea, atribuţiile şi funcţionarea Comitetului Judeţean pentru Situaţii de Urgenţă Bacău, iar conducerea acesteia este asigurată de către prefect.

Ordinul prefectului nr. 225 / 22oct2015 – privind reactualizarea componentei Comitetului judeţean pentru situaţii de urgenţă şi aprobarea Regulamentului privind organizarea atribuţiile şi funcţionarea Comitetului judeţean pentru situaţii de urgenţă Bacău

Persoană de contact: consilier ing. Dumitru NADĂ (cam.19 telefon 0234.541.024)

Documente utile:

MANUALUL PRIMARULUI pentru managementul situaţiilor de urgenţă în caz de inundaţii

MANUALUL PREFECTULUI pentru managementul situaţiilor de urgenţă în caz de inundaţii

=== INFORMARE PUBLICĂ ===